Praca i urzędy.

Poniedziałek, 9 kwietnia 2018 · dodano: 09.04.2018 | Komentarze 3

Od rana w pracy wariactwo. Przyjechali filmowcy od reklamy. I jak to filmowcy zaczęli wprowadzać chaos. Tu nie wolno chodzić, tam cisza, bo kręcą. Przez to wszystko nie można było zrobić co było do zrobienia.
Po pracy prędziorkiem do domecku po kluczyk od u - locka, którego zapomniałem i jazda do urzędu pozałatwiać co trzeba.
Całe szczęście, nie było problemów ani nawet kolejek, więc w drodze powrotnej zahaczyłem o Biedronkę ( hmm, jak można zahaczyć o Biedronkę?) i do domu.
Wkurza mnie autopauza w Endo w moim Siałomi Redmi 4a. Za cholerę nie może zadziałać, przez co średnia to średnia emeryta przed śmiercią :)
I tak dobiegł końca ten szalony dzień.

| 16:26 wtorek, 10 kwietnia 2018 | linkuj W Biedronce wciąż hity-nowe Biedronki. Jak to u Biedronki :)
| 14:28 wtorek, 10 kwietnia 2018 | linkuj Dokładnie tak. Niby Ci skośnoocy i tamci też, ale jedni potrafią zrobić tielefona dobrego, a inni jakieś giówno robio.
| 18:15 poniedziałek, 9 kwietnia 2018 | linkuj Czyli potwierdza się, że u Chińczyków apki gps-owe szwankują, testowałem kilka modeli i to samo. Nie ma to jak żółci z Korei, oni jak zrobią telefon, to nie ma... braku autopauzy na wsi :)