Poniedziałek, 7 maja 2018 · dodano: 07.05.2018 | Komentarze 6

Co za posrany poniedziałek w pracy miałem to masakra.
Oczywiście poszło o kasę. Znów czekałem na pieniądze 2 miechy, bo kierownik od miesiąca przyjeżdża późnym popołudniem. Szefunio dopiero o 16 miał być w robocie, więc po pracy musiałem czekać, żeby na kasę się doczekać.
Wkurwia mnie to upominanie się o swoje uczciwie zarobione pieniądze. Po prostu żenada.
Po pracy jak tylko ruszyłem, to zerwałem łańcuch, a że skuwacz mam do wyrzucenia, więc 6 kaemów do domu było z buta.
Wreszcie mamy pełną lodówkę.
Wiem, śmiesznie to brzmi, ale syty nigdy głodnego nie zrozumie.

| 18:36 środa, 9 maja 2018 | linkuj Ale nie zrezygnowałeś w ogóle z pracy? :)
| 16:25 środa, 9 maja 2018 | linkuj Mam dość. Nie będę tyrał za marne grosze. Moje biodro jest ważniejsze, a od miesiąca napitala od rana do wieczora.
Zabiłem ćwieka kierownictwu i zrezygnowałem z dodatkowej pracy dla instytutu.
Niech szykują kogoś, ciekaw jestem jaki jeleń przyjdzie robić za najniższą pensję, gdzie roboty jest dla trzech.
Darecki
| 13:55 środa, 9 maja 2018 | linkuj Ja w tym tygodniu miałem na hucie posrany poniedziałek, wtorek i środę. Czeka mnie jeszcze czwartek i piątek. Niestety muszę współpracować z mózgojebami :-(
malarz
| 03:48 wtorek, 8 maja 2018 | linkuj Fortuna kołem się toczy, nawet dziś sytego może czekać głód...
| 21:42 poniedziałek, 7 maja 2018 | linkuj Nieszczęścia to wilki losu. Chadzają watahami.
Że tak kiedyś wymyśliłem, ale na szczęście nie zawsze się sprawdza, jak to z kolei później przepraktykowałem ;)
| 18:34 poniedziałek, 7 maja 2018 | linkuj Ech, chociaż to ostatnie w miarę optymistyczne...