Środa, 9 maja 2018 · dodano: 09.05.2018 | Komentarze 7

Wczoraj nie jeżdżone, bo musiałem kupić skuwacz do łańcucha. Łańcuch skuty, można jeździć.

Zmieniłem telefon, na którym mam Endomondo i czasy od razu lepsze, bo autopauza działa. nie to co tym Chinolu siałomi.
W pracy spokojna robota w parku, gdzie dzielnie pomagał mój najlepszy kolega Wiktor :)

| 20:27 środa, 9 maja 2018 | linkuj No tak, parametrowo słabszy, ale faktycznie do Endo nada się zdecydowanie lepiej :)
| 20:18 środa, 9 maja 2018 | linkuj Aaa :)
Samsung Galaxy grand prime.
| 20:12 środa, 9 maja 2018 | linkuj Ale napisałeś, że zmieniłeś Xiaomi i o ten nowy mi chodzi :)
| 19:31 środa, 9 maja 2018 | linkuj Huann, bo Wiktory to fajne chłoptaki :)
| 18:40 środa, 9 maja 2018 | linkuj Mój tel to Xiao Redmi 4a.
W sumie jestem zadowolony, bo bateria trzyma długo, nie zawiesza się, tylko z Endo nie chce współpracować. Może to kwestia ustawień, ale za cienki jestem aby to ogarnąć.
| 18:38 środa, 9 maja 2018 | linkuj Ostatnio inny Wiktor pomagał mi w pracach działkowych.
Widać Wiktory właśnie tak mają
Że w pracach często pomagają!
| 18:13 środa, 9 maja 2018 | linkuj Witaj, Wiktorze ;)

Jaki masz teraz telefon, tak z ciekawości?