Środa, 13 czerwca 2018 · dodano: 13.06.2018 | Komentarze 4

No i nadejszła ta chwila :)
Od dziś za dwa tygodnie nie będę już wykonywał tej dodatkowej roboty dla instytutututu :)
Dziś złożyłem oficjalne wypowiedzenie tej umowy, bo do kierownika nie docierało, że nie mogę już targać ciężkich ławek.
Nawet trochę smutny był, ale pewnie dlatego, że będzie musiał sam zapierniczać albo kogoś zatrudnić.
Teraz już tylko miotła i łopata :)
Park doprowadzę do porządku i nikt już nie będzie narzekał, że w ogrodzie syf.
Kiedy wracałem do domu na Piotrkowskiej jakiś oszust na elektryku chciał mnie prześcignąć. Popatrzył mi w oczy, jakby chciał powiedzieć: co cieniasie, myślisz że mnie przegonisz?
Pomyślałem:
Oszustwo, obrzydlistwo, a fe i depłem po pedałach to tylko mój pot powąchał :)
Ogólnie dzień udany. Jestem zadowolony.

| 14:35 poniedziałek, 18 czerwca 2018 | linkuj I Wiktor bęzie mieć częściej towarzystwo :) Super!
| 14:13 poniedziałek, 18 czerwca 2018 | linkuj A żebyście wiedzieli. Wreszcie mogę robić to co trzeba, a nie to co mówi kierownik.
| 18:30 środa, 13 czerwca 2018 | linkuj Dobra zmiana, tylko w tym przypadku naprawdę dobra :)

Nawet nie wiedziałem, że na takie rzeczy podpisuje się osobne umowy.
malarz
| 17:07 środa, 13 czerwca 2018 | linkuj Zatem wielka zmiana!