Wodna wycieczka z Huannem.

Niedziela, 7 października 2018 · dodano: 08.10.2018 | Komentarze 6

Udało się pojechać z Huannem na wycieczkę.
Początkowo mogło do niej nie dojść, bo psiorek Huanna choruje.
Z opóźnieniem, ale pojechaliśmy.
Dzięki koledze zobaczyłem więcej ciekawych zakątków w Łodzi i okolicach przez jeden dzień, niż przez 12 lat samotnego jeżdżenia :)
Wyjeżdżając z Łodzi pojechaliśmy ulicami, którymi w większości jeszcze nie jeździłem.
Za miastem też ciekawe okolice.
W końcu dojechaliśmy do celu podróży, czyli Królewskich Źródeł.
Interesujące miejsce otoczone polami i łąkami, chociaż dojazd nie dla Emeski drogą kamienistą i dziurawą.
Potem trafiliśmy nad staw, gdzie można się poczuć jak na bulwarach w Kalifornii :)
W drodze powrotnej zmasakrował mnie coraz silniejszy wiatr i już w Łodzi musieliśmy się zatrzymać abym mógł uzupełnić braki cukru.
Bardzo udana wycieczka, a wiedza huanna to skarb.
Bardzo dziękuję koledze za udany dzień, a Alusiowi życzę zdrowia.

Kategoria wycieczki

| 21:33 wtorek, 9 października 2018 | linkuj Ostatnie zdjęcie pokazuje, że ocieplenie klimatu to nie mit :)

I u Ciebie napiszę, że fajnie, iż w końcu łódzka elita BS-a pokręciła razem :) Super wycieczka!

ps. zawsze uważałem, że słowo Baj-kał powinno być mottem ludzi z zatwardzeniem :)
| 15:08 wtorek, 9 października 2018 | linkuj Huann, będę pamiętał.
Malarz, dziękuję, ale Twoje zdjęcia dużo lepsze.
Koszmar67, zapraszamy.
koszmar67
| 07:01 wtorek, 9 października 2018 | linkuj Chatki na wodzie jak na Bora Bora!!! :)
| 07:00 wtorek, 9 października 2018 | linkuj Ciekawe miejsca! Może kiedyś, jak będę w okolicy... :)
malarz
| 17:18 poniedziałek, 8 października 2018 | linkuj Bardzo fajna wycieczka z ciekawymi fotkami :)
| 15:19 poniedziałek, 8 października 2018 | linkuj No i super :)
W okolicy jest jeszcze tyle ciekawych miejsc, że jeśli tylko się to lubi - nic, tylko zwiedzać! I polecam się na przyszłość (również na jakieś szybkie myki donikąd - wtedy Emeska będzie dla mnie dofatkową dobrą motywacją!;)