Czwartek, 6 grudnia 2018 · dodano: 06.12.2018 | Komentarze 3

Jak była impreza, to jest sprzątanie.
Czyszczenie kibli, mopowanie sali konferencyjnej i hallu zajęło cały dzień. Miałem tylko chwilę, żeby coś zjeść. A jutro o 18 kolejna impra. Tym razem typowa przedwigilijna popijawa, więc w poniedziałek znów latanie na mopie mnie czeka, bo polaczki nie wiedzą co to kultura i do czego służy berło przy kiblu.
Na tego rodzaju imprezach, Polacy to najwięksi syfiarze. Po Arabach, Armeńcach nie ma tyle sprzątania, co po narodzie Mickiewicza.A im wyższy tytuł, im więcej literek przed nazwiskiem, tym większa fleja. No, ale lepiej pracować w budynku, niż na dworzu/ polu :)

| 21:36 czwartek, 6 grudnia 2018 | linkuj I tak jest postęp - pamiętam czasy, gdy nawet w miasteczkach można było spotkać drewniane wychodki. Tam się nie sprzątało za często, więc pewnie w głowie to zostało :)
| 20:19 czwartek, 6 grudnia 2018 | linkuj Już wolę pracować w SzamboNarni, niż na mrozie :)
Psiknę kwiatkami w sprayu i da się wytrzymać :)
| 15:45 czwartek, 6 grudnia 2018 | linkuj Z tego, co piszesz i przy takiej pogodzie, jak ostatnio - to jedno miejsce pracunku warte drugiego ;)