Czwartek, 14 marca 2019 · dodano: 14.03.2019 | Komentarze 7

Dziś na spokojnie polatałem na mopie w pracy.
Po pracy znów na Leczniczą, dostarczyć brakujący dokument. W drodze do domu zahaczyłem o Lidla i kupiłem okulary, bo przez ten wiatr oczy mi łzawią.

Za dwie dychy warto.
Idę odpocząć.

| 19:39 piątek, 15 marca 2019 | linkuj Dzięki za info. Też czekam, muszę jakieś ciuchy nabyć, bo mi się kończą, Choć i tak warować tam będą w dniu promocji tłumy brzuchaczy, które wyczują rozpoczęcie "sezonu" i wykupią co lepsze kąski :)
Katana1978
| 17:38 piątek, 15 marca 2019 | linkuj Troll nie ma tygodnia rowerowego, ale parę rzeczy można dostać. Okulary i pompki .
Ja czekam na jakieś ciuszki
| 15:47 piątek, 15 marca 2019 | linkuj Trollking, nie wiem czy jest rowerowy w Lidlu, ale patrzałki były :)
Księgowy, kiedyś miałem okulary ochronne Boscha, lekkie i dobrze służyły, ale niestety gdzieś na jakimś przystanku zostały :(
Ksiegowy
| 05:57 piątek, 15 marca 2019 | linkuj Mi sie fajnie sprawdzają tanie okulary ochrionne z budowlanego:) bezbarwne albo żółte
| 21:11 czwartek, 14 marca 2019 | linkuj Dobry zakup. Dają radę te lidlokulary :)

A w ogóle - jest teraz tam jakiś rowerowy tydzień?
| 19:28 czwartek, 14 marca 2019 | linkuj Zdrowia życzę i dobrego dechu :)
| 15:37 czwartek, 14 marca 2019 | linkuj Mi łzawią i w okularach, ale po pierwsze pylą leszczyny, a po drugie miesiąc mija - a oskrzela wciąż nie takie, jakby się chciało, więc pewnie się jedno z drugim kumuluje.