Poniedziałek, 1 kwietnia 2019 · dodano: 01.04.2019 | Komentarze 8

Niby Prima Aprilis, a same prawdziwe rzeczy się działy.
W robocie prawdziwe porządki, po pracy do jakiejś babki, z którą Anuszka się umówiła, że kupi od niej grę planszową " Chińczyk".
Cholera wie, co ona z tym Chinolem będzie robić, naprawdę nie wiem :)
W sieci gorąco się zrobiło, po tym jak jakiś nawiedzony klecha spalił kilka książek i symboli religijnych.
Ciekaw jestem kiedy mnie spalą. Mam kota, czytałem książki o wampirach, do kościoła nie chodzę od piątej klasy szkoły podstawowej. Ta polandia to coraz większy matrix się robi.
A na Piotrkowskiej Niemcy :)

| 18:12 środa, 3 kwietnia 2019 | linkuj Jeśli w wybornym towarzystwie karkóweczki, to może jakoś bym to... przeżył :D
| 15:28 środa, 3 kwietnia 2019 | linkuj Ja tam wolę piec martenowski, puff i po sprawie. Nie chcę być grillowany na wolnym ogniu :)
| 20:33 wtorek, 2 kwietnia 2019 | linkuj A ja 666szłyka, oczywiście wegetariańskiego :)
| 17:43 wtorek, 2 kwietnia 2019 | linkuj To ja zamawiam grilla ;)
| 15:32 wtorek, 2 kwietnia 2019 | linkuj Całą naszą trójkę spalą na stosie :)
| 20:19 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Ja bym tego batona już tak zostawił :)

Ciebie mają spalić? To mnie chyba 666 razy :)

Z tą klechą to chyba jednak 1 kwietnia, za to Niemcy jak żywi :)
| 18:53 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj P.S. Spalą na pewno - zobacz, ile km-ów masz w tym roku na batonie ;)
| 18:52 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Niemcy na Piotrkowskiej - wojna będzie.
Przed wojną też byli. Oraz w trakcie.