Czwartek, 4 kwietnia 2019 · dodano: 04.04.2019 | Komentarze 3

W pracy dziś było dziwnie. Musiałem wydać 300 krzeseł, które instytut wypożycza na jakąś imprezę. Zanim chłopaki przyjechali, załadowali, minął cały pracowy dzień. Po pracy musiałem jechać na Retkinię ( nienawidzę tam jeździć) po pościel, którą Anuszka zamówiła u jakiejś kobity. Na tej cholernej Retkini numeracja bloków jest tak popieprzona, że nawet miejscowy by się pogubił. Do tego blok, którego szukałem był zastawiony wieżowcami tak, że nie można go było odnaleźć. GPS w telefonie nie mógł się włączyć i błądziłem jak idiota. W końcu się wku... zdenerwowałem i pojechałem do domu. Przy łódzkim zoo, zadzwoniłem do Ani, że wracam.
Ona zaczęła mi tłumaczyć gdzie skręcić, jak dalej jechać prosto, znów skręcić. Mówię, że i tak tego nie zapamiętam i że jadę jeszcze raz. W końcu znalazłem blok na tym zadupiu, odebrałem paczkę i do domu.
Retkinia to inny świat. Jakby inne miasto. Masa wieżowców, a do tego pustynia, gdzie wiatr hula jak na Saharze.
Nie lubię tej dzielnicy, nie lubię Łodzi, wrrrrrrrrrr. Toto lotek i uciekam z tego kraiku. Ujowy dzień.

| 18:39 czwartek, 4 kwietnia 2019 | linkuj Największe osiedle w Uci :)
| 18:34 czwartek, 4 kwietnia 2019 | linkuj Ojoj, wygógłałem sobie, jak ta Retkinia wygląda.. Napiszę tak: cud, że udało Ci się stamtąd wyjechać jeszcze za dnia :)
| 16:24 czwartek, 4 kwietnia 2019 | linkuj A bo na Retkini się trzeba wychować. Ja miałem to szczęście = pierwsze ćwierć wieku tam przeżyłem i wiem mniej więcej, którego bloku gdzie szukać. Dużo gorzej jest natomiast z numeracją domów wg ulic - tu już chyba wcale nie ma mocnych ;)
A co do wygwizdowa, to teraz jest luksus, bo są już czterdziesto, a nie czteroletnie nasadzenia ;)