Poniedziałek, 15 kwietnia 2019 · dodano: 15.04.2019 | Komentarze 4

Kurde, ja nie wiem, ale chyba sezon na wieszanie się nastał, bo wieje że szok.
W pracy spokój. Pewnie cisza przed burzą :) Pewnie co niektórzy trzęsą tyłkami, co będzie po wyborach.
Niech już będzie ciepło!!!

| 18:08 poniedziałek, 15 kwietnia 2019 | linkuj To przesąd na pograniczu faktu moim zdaniem z terenów podgórskich - tam zawsze, jak wieje halny jest więcej samobojów, bo osoby typu meteopatycznego źle znoszą gwałtowne zmiany ciśnienia związane z halnym.
| 16:18 poniedziałek, 15 kwietnia 2019 | linkuj No proszę. Można by temat zgłębić i z tego doktorat zrobić :)
| 16:12 poniedziałek, 15 kwietnia 2019 | linkuj Jest taki przesąd, że jak się ktoś powiesi to jest wichura. Nie żebym wierzył w takie bzdety, ale już dawno zauważyłem, że w Łodzi jak się kończy zima to w gazetach piszą, że albo się ktoś powiesił albo skoczył z bloku. Zimą się palą i co dziwne nigdy odwrotnie
| 16:06 poniedziałek, 15 kwietnia 2019 | linkuj A co mają wieszający się do wiatru? :)