• Sprzęt Emeska

Czwartek, 6 czerwca 2019 · dodano: 06.06.2019 | Komentarze 6

Dziś ładowanie zebranych liści do kontenera. Praca jak za karę w taką pogodę. MPO podstawiło duży kontener o pojemności 10m sześciennych. Wyższe to bydle jest ode mnie. Jutro skończę i pewnie wejdzie jakiś 4 5 ton tego śmiecia.

Wczoraj dowiedziałem się, że kolega z forum, który jechał 300 w Maratonie Podróżnika i który uległ poważnemu wypadkowi kilkaset metrów przed metą, wczoraj zmarł.
Zszokowała mnie ta wiadomość. Chłopak chciał spełnić swoje marzenie, a zginął :(
Tomku, teraz możesz jechać Tour de Heaven. Jedź, nikt nie stanie Ci już na drodze.

| 20:56 piątek, 7 czerwca 2019 | linkuj To fakt, ale w Polsce przez całą dobę nie znasz dnia ani godziny... :/
| 15:35 piątek, 7 czerwca 2019 | linkuj Najgorsze są wekkendy, kiedy gówniarnia jedzie autami na wsiową dyskomułę.
| 20:32 czwartek, 6 czerwca 2019 | linkuj Podczas jazdy jakimkolwiek pojazdem zasady ograniczonego zaufania oraz myślenia za innych są podstawą. Niestety, debil pędzący za nami 100 km/h, bawiący się w urodzonego mordercę, zawsze "wygra", jakkolwiek byśmy nie uważali :/
| 18:25 czwartek, 6 czerwca 2019 | linkuj Niestety, choć o tym nie pamiętamy na codzień - w każdej chwili jazdy ryzykujemy życiem. Ale gdyby z kolei o tym pamiętać non-stop, to chyba lepiej byłoby już wcale nie jeździć :(
| 17:37 czwartek, 6 czerwca 2019 | linkuj Sorry, u Michussa. Zresztą nieważne :/
| 17:37 czwartek, 6 czerwca 2019 | linkuj Przeczytałem o tym właśnie u Katany... Masakra... :/