• Sprzęt Emeska

Sobota, 12 października 2019 · dodano: 12.10.2019 | Komentarze 3

Dziś dorabiałem w instytucie. Fajnie było spotkać się z ludźmi, z którymi pracowałem przez ponad 4 lata.
Wiało mocno, ale co tam. Ważne, że deszczu i śniegu nie ma.

Co do obecnej pracy to się zobaczy, jak będzie. Póki co jest  dziwnie. Trochę obco się czuję, stres mnie trochę żre i ogólnie nie czuję się akceptowany przez załogę.
Może to się zmieni, a jak nie to znów zmienię pracę. Teraz to nie problem.

| 20:55 wtorek, 15 października 2019 | linkuj A próbowałeś z nimi sam zagadać, rozładować atmosferę, wyjaśnić, że nie jesteś szpionem? :)
| 15:49 poniedziałek, 14 października 2019 | linkuj Wiesz, to ludzie którzy lubią pokazać jacy są obyci z robotą, jednocześnie udowadniają, że ja nie mam o niczym pojęcia. Tylko jeden z pracowników zagada do mnie, a reszta traktuje mnie jak kukułcze jajo. Może myślą, że jestem jakimś protegowanym szefostwa, a to nieprawda. Jestem zwykłym pracownikiem.
| 19:46 sobota, 12 października 2019 | linkuj Aj, nieciekawe info... :/ Życzę, żeby były to jedynie subiektywne odczucia, a nie rzeczywistość.

Pewnie to kwestia czasu. Nowym nigdy nie jest łatwo :)