Poniedziałek, 9 grudnia 2019 · dodano: 09.12.2019 | Komentarze 7

Grudzień mija błyskawicznie.
Dziś sprzątnąłem 2 pokoje hotelowe i jak codzień całą resztę.
Pracowy dzionek minął i można odpocząć.
Czekam na wiosnę, potem na lato.
Kurdę za rok kończę 50.
Trza wsadzić kij w trybiki zegara :)

| 18:22 czwartek, 12 grudnia 2019 | linkuj Nie zaprzeczam istnienia Jezusa, bo nawet starożytni kronikarze potwierdzali, że taki człowiek żył.
Nie wiadomo tylko kiedy dokładnie umarł.
| 21:30 środa, 11 grudnia 2019 | linkuj Akurat Jezus żył naprawdę, gdzieś tak plus minus 1980 lat temu, a co do tej wiary to już inna bajka :)
| 14:16 środa, 11 grudnia 2019 | linkuj Jezus to w sumie nie wiadomo kiedy umarł. A niektórzy wierzą, że nie umarł, a zmartwychwstał.
| 18:38 wtorek, 10 grudnia 2019 | linkuj Nie no, Jezus na przykład nie dożył :)
malarz
| 05:17 wtorek, 10 grudnia 2019 | linkuj Tego zegara nikt zatrzymać nie ma szans. Szybciej, czy później, każdy kto jeszcze nie miał, będzie miał pięćdziesiątkę ;)
| 21:48 poniedziałek, 9 grudnia 2019 | linkuj Pocieszę Cię, że w życiu bym Ci pięciu dych nie dał. No chyba że w walucie, jako element jakiejś skromnej nagrody :)
| 19:04 poniedziałek, 9 grudnia 2019 | linkuj Ja nadal marzę o tym, by być w takim stanie, jak mój wiekowy rower ;) A propos wieku: nieważne, ile się ma - ważne na ile się czujemy. Ja np. przed wypiciem trzeciej kawy czuję się na jakieś 86 ;D