Czwartek, 12 grudnia 2019 · dodano: 12.12.2019 | Komentarze 5

Dziś sporo pracy. W pałacu wernisaż obrazòw jakiegoś starszego księżula, w drugim budynku konferencja Ipsieenu, więc biegania miałem sporo.
Do tego zauważyłem, że pracownik ktòry został przyjęty na moje miejsce, jest człowiekiem nie wylewającym za kołnierz nawet w pracy.
Aaa no i odebrałem z paczkomatu latareczkę convoy s2+ do mojego lowerka :)

| 18:28 sobota, 21 grudnia 2019 | linkuj Bardzo dobrze. To zupełnie inny sprzęt niż ta marketowa latarka, którą do tej pory używałem.
Dzięki za poradę.
wilk
| 14:55 sobota, 21 grudnia 2019 | linkuj I jak Convoy się sprawuje?
| 21:19 piątek, 13 grudnia 2019 | linkuj To temat dla szefa, nie dla Ciebie przecież...
| 14:06 piątek, 13 grudnia 2019 | linkuj Co do tego pracownika, to kierownik prosił mnie dziś, żebym z nim pogadał, by nie chlał. Nie będę się w to wtrącał.
| 21:39 czwartek, 12 grudnia 2019 | linkuj Gratuluję zakupu! :)

A pracownik chlejący w pracy prędzej czy później oznacza problemy.