Wtorek, 4 lutego 2020 · dodano: 04.02.2020 | Komentarze 3

Dziś intensywny dzień.
Rano przyjechał szef i zabrał mnie na zajezdnię na Dąbrowskiego, gdzie trzeba było ogarnąć teren, bo pracownik poszedł na zwolnienie, a szef musiał uzyskać podpis na protokole.
Ogarnąłem co trzeba i Rafał tak mi dziękował, jakbym nie wiadomo co zrobił. Powiedział, że jak kierowniczka zobaczyła jak sprzątam, to bez sprawdzania protokół podpisała.
Rozmawiałem też z Rafałem o tym ściemniaczu. Okazuje się, że żadne zwolnienie nie wpłynęło. Poczekają kilka dni i pocztą wyślą mu dyscyplinarkę.
Przed 10 byłem już w Instytucie.
Przygotowałem 2 sale na jutrzejszą imprę i było po pracy.
Aaa, no i dobra wiadomość. Niedługo mam być zatrudniony na prawdziwą umowę, a nie na to śmieciowe zlecenie. Szkoda, że po tylu latach dopiero doszli do wniosku, że warto. Będzie z tym trochę kombinacji, ale powinno się udać wszystko załatwić.

| 17:16 środa, 5 lutego 2020 | linkuj Czasem trzeba, by czynniki decydujące ocknęły się z ręką w nocniku, skoro nic innego już nie pomaga :)
| 14:43 środa, 5 lutego 2020 | linkuj Mimo wszystko, najchętniej wypieprzyłbym z tego kraju na zawsze, gdyby było mnie na to stać. A tak trzeba klepać biedę.
| 17:30 wtorek, 4 lutego 2020 | linkuj Super ta ostatnia informacja :) Wychodzi na to, że Twoje przejście do innej firmy było najlepszym, co mogłeś zrobić, bo dopiero to dało im do myślenia, a kolega procentowy tylko potwierdził swoim nieodpowiedzialnym zachowaniem, iż w dobrych ludzi należy inwestować.