Praca z Ciarą.

Poniedziałek, 10 lutego 2020 · dodano: 10.02.2020 | Komentarze 9

Wiaua Ciara dziś, że ciary na plecach miałem, a uszka prawie odpadły.
Żarełko bez mięcha, które przygotowuję sobie do pracy, zdaje egzamin. Z żołądkiem problemów prawie nie ma.
Wczoraj zapisałem się na maraton w Kórniku na 300 km. W tym roku nie porywam się na 500. Będzie mało czasu na dłuższe jazdy przed imprezą, więc kondycji na ten dystans nie zrobię. A 300 przejadę bez przygotowania.
No :) na dziś tyle...

| 20:41 piątek, 14 lutego 2020 | linkuj No i całkiem rozsądnie. Spróbuj z tym falafelem, ciekaw jestem :)
| 18:31 piątek, 14 lutego 2020 | linkuj Teollking, dziękuję. Póki co, to nie chcę całkowicie przestawić się ma vege. To byłaby zbyt gwałtowna zmiana.
Stopniowo i umiarem zastepuję w potrawach padlinę.
| 19:06 środa, 12 lutego 2020 | linkuj Przede wszystkim pamiętaj, że musisz dbać o suplementowanie diety. Najczęściej osobom, które nagle rezygnują z mięsa zaczyna brakować niektórych witamin. Oczywiście da się je zastąpić naturalnie, ale na to nie każdy ma czas.

Na pewno warto sobie kupić w tabletkach witaminę B12 (to przede wszystkim, bo ciężko ją zastąpić), magnez i żelazo. W naturze to ostatnie da się znaleźć w szpinaku, roślinach strączkowych (polecam soczewicę, jest genialna smakowo), kakao. Magnez to przede wszystkim owoce (banany) i znów szpinak.

Praktycznie bez mięsa można zrobić większość potraw, szczególnie w tych czasach. W marketach półki są pełne pasztetów, kotletów czy nawet smalcu wege. Smakowo to kwestia gustu oczywiście, ale na początek bym Ci proponował iść na kebaba i zamiast mięsa zamówić falafela. Ja uwielbiam :)

Aha, nie wiem czy jesz ryby. Ja nie, ale jeśli Ty tak, to nie musisz tak ostro się suplementować.

To tyle na szybko i na początek :)
| 17:21 środa, 12 lutego 2020 | linkuj Pewnie, że chcę i ładnie proszę o jakieś toturiale żywieniowe.
Od paru dni nie mam problemów z żołądkiem :)
| 21:40 wtorek, 11 lutego 2020 | linkuj Dzięki, miło mi :)

Jakbyś chciał jakichś porad w temacie zastąpienia mięsa to służę radą :)
| 15:54 wtorek, 11 lutego 2020 | linkuj Trollking, dieta bez mięcha u mnie naprawdę daje radę. Już nie chodzę skrzywiony z bólu. A maraton w Kórniku to przyjemność, tym bardziej że możliwe jest spotkanie z Tobą. W tym roku trasa wiedzie na północ.
Huann, mam to cały czas na uwadze. Mam nadzieję, że pogoda będzie łaskawa.
Malarz, tak to już zostanie tradycją.
malarz
| 05:10 wtorek, 11 lutego 2020 | linkuj Dochowujesz zwyczaju ;)
| 21:22 poniedziałek, 10 lutego 2020 | linkuj A kto wie - może będzie okazja do niejednej trzysetki w tym roku? ;)
| 21:17 poniedziałek, 10 lutego 2020 | linkuj Fajnie, że odrzucenie mięsa pomogło. Raz jeszcze napiszę, że cieszę się z tego podwójnie :)

Ha, Kórnik i Twoja obecność tam jest obowiązkiem :)