Czwartek, 2 kwietnia 2020 · dodano: 02.04.2020 | Komentarze 6

Tak straszyli, że będą łapać na miescie i mandaty wlepiać.
Nic takiego nie zauważyłem. Na Pietrynie 3 radiowozy z policjantami w środku.
Jak będzie głosowanie korespondencyjne, to ludzie masowo będą lizać koperty i oddawać na poczcie, co spowoduje, że Poczta Polska zostanie wytruta koronawirusem :)

meteor2017
| 19:32 piątek, 3 kwietnia 2020 | linkuj A prpopos tego lizania kopert, to kiedyś czytałem opowiadanie science-fiction o różnych epidemiach i tam była jedna co się roznosiła przez lizanie kopert... okazało, się że wirusy były w kleju (to opowiadanie co najmniej z lat 80. więc tradycyjne listy były jeszcze powszechne). Tylko zupełnie nie pamiętam gdzie to czytałem i jaki tytuł...
| 17:13 piątek, 3 kwietnia 2020 | linkuj Nie kota miałem na myśli. Kot niech żyje 100 lat.
| 16:28 piątek, 3 kwietnia 2020 | linkuj Ale kotek niewinny! :)
| 16:22 piątek, 3 kwietnia 2020 | linkuj Pocztowcom nie zazdroszczę, bo ten pomysł z głosowaniem hujwiejakim to tylko zbrodniarz i desperat mógł wymyślić, czyli wiadomo kto.
Ale to stary dziad, więc dużo mu już nie zostało.
| 17:22 czwartek, 2 kwietnia 2020 | linkuj Dziś mnie jeden pocztowiec wyprzedził na gazetę, może być i na kopertę. Należy im się! :)
| 16:22 czwartek, 2 kwietnia 2020 | linkuj Hmm, może by postawić na przemysłową hodowlę gołębia pocztowego? ;)