Niedziela pracowa.

Niedziela, 17 stycznia 2021 · dodano: 17.01.2021 | Komentarze 5

Po sobotnich opadach, rano znów trzeba było jechać odwalić syzyfową pracę. O 7 rano w 15 stopniowym mrozie pojechałem do roboty.
tym razem 6 godzin na łopacie za buk zapłać.
Wróciłem zmarznięty i bez sił.
Możecie lubić zimę. Ja jej nienawidzę, co nie znaczy że nie lubię pracować.
I tak minął mi weekend.
Buk zapłać impel jego mać.

| 17:24 środa, 20 stycznia 2021 | linkuj żeby tak można było...
Niestety ta firma to typowy moloch ustawiony na zysk, wykorzystując swoich pracowników. Nie tylko ja jestem tak traktowany. Tak ten świat jest urządzony. Wszyscy jesteśmy niewolnikami, jak w matrixie.
| 19:03 wtorek, 19 stycznia 2021 | linkuj To zasuń im zasuwki i niech też posiedzą dłużej w pracy :)
| 16:42 wtorek, 19 stycznia 2021 | linkuj Nie ma takiej opcji. Mam zasuwać, a nie myśleć o wolnym.
| 20:50 poniedziałek, 18 stycznia 2021 | linkuj Może chociaż będziesz mógł odebrać te godziny np. w tygodniu?
| 21:23 niedziela, 17 stycznia 2021 | linkuj Nie jesteś sam w niechęci do zimy. To znaczy ja ją nawet toleruję, ale w górach. Z miast precz! :)

Impel znów jak widzę trzyma "poziom".