Środa, 9 marca 2022 · dodano: 09.03.2022 | Komentarze 4

Dziś czuło się wiosnę. Słońce sprawiało, że praca była przyjemna.
Ruski troll, o którym pisałem wcześniej, wziął się za Wołyń i miesza ludziom we łbach niczym berłem w kiblu. Zastanawiam się za ile kopiejek to robi...

| 22:46 środa, 9 marca 2022 | linkuj Tfu, napisałem Ukraińcy, a mieli być Rosjanie! Co najmniej od I rozbioru!
| 22:41 środa, 9 marca 2022 | linkuj Nie no, 17 września 1939 roku Rosjanie też się niestety popisali...
| 22:39 środa, 9 marca 2022 | linkuj Tak naprawdę w historii zagrażali nam (jako narodowi /państwu) tylko Niemcy i Ukraińcy (oraz raz Szwedzi). Reszta sąsiadów zachowywała się różnie, czasem paskudnie (jak Ukraińcy na Wołyniu), ale były to "tylko" krwawe, sąsiedzkie kłótnie...
| 22:25 środa, 9 marca 2022 | linkuj Jako troll (ten prawdziwy, który sobie ksywę wymyślił w głębokim liceum, gdy internet raczkował), którego sporą część rodziny wymordowali Ukraińcy w czasie II Wojny Światowej, uważam debili i ogrów tego typu za faktycznych putinowskich agentów. Mieszkańcy Ukrainy, którzy są zabijani już w tysiącach w imię jakiejś chorej idei, zasługują jedynie na pomoc i wsparcie. Dobrze, że w większości nie znają polskiego, bo by pewnie natknęli się na wpisy wspomnianego idioty.