Skuterowo rowerowo i leśnie z kol. huannem.

Niedziela, 19 marca 2023 · dodano: 19.03.2023 | Komentarze 8

Udało się. Pogoda dopisała, więc umówiliśmy się z kol. huannem na wspólną wycieczkę po Lesie Łagiewnickim. Spotkaliśmy się na krzyżowaniu Łagiewnickiej i Inflandzkiej.

I dalej pojechaliśmy już razem. Bitelsowa cała szczęśliwa, bo po raz pierwszy od ponad 5 lat zobaczy prawdziwy las na własne oczy.

Jadąc ddrkami i nieszczęsną, dziurawą niemiłosiernie ul. Wycieczkową dojechaliśmy do kapliczek.

Potem powoli ruszyliśmy lasem w kierunku Arturówka.

Huann to encyklopedia wiedzy o ciekawych miejscach historycznych, który pokazał nam kilka interesujących miejscówek.

Dla Bitelsowej i jej skutera dzisiejsza wycieczka to był w połowie totalny offroad :)
W takim terenie akumulatory skutera wyczerpują się zdecydowanie szybciej niż w mieście. W pewnym momencie czujnik zużycia aku zwariował i pokazał już tylko jedną kreskę naładowania. Ania w lekkiej panice, ja w strachu, że przez jakieś 8- 9 km będę musiał ją pchać do domu :)
Zdecydowaliśmy się możliwie najkrótszą drogą przez Arturówek wracać do domu.
Po wyjechaniu z lasu i jazdą już asfaltami w mieście, czujnik naładowania aku, zaczął wskazywać prawidłowy poziom naładowania.
Jadąc już spokojnie zatrzymaliśmy się jeszcze pod blokiem huanna, chwilę pogadaliśmy i wróciliśmy do domu.
To był piękny weekend. Dzięki ludziom dobrej woli widzę w końcu uśmiech na twarzy Bitelsowej.
Od dawna nie mieliśmy tak dobrych dni.

Kategoria wycieczki

| 09:40 poniedziałek, 20 marca 2023 | linkuj O Łodzi zapomnieć się nie da ;D
| 23:51 niedziela, 19 marca 2023 | linkuj Tym bardziej, że Łódź masz do nadrobienia :)
| 23:46 niedziela, 19 marca 2023 | linkuj @Trollking - no to póki co masz różnorodność poznawczo-mobilną - i jednocześnie sporo przy okazji jest jeszcze do nadrobienia :)
| 23:38 niedziela, 19 marca 2023 | linkuj Super, super, super. I jeszcze więcej super! :)

Świetne trio! :)

Panie Bitels - z Tobą już jeździłem, Pani Bitels - z Tobą jeszcze nie, być może dzięki Ferrari być może będzie okazja nadrobić i się poznać :) Huann - właśnie sobie uświadomiłem, że z Tobą tylko dreptałem :)
| 22:00 niedziela, 19 marca 2023 | linkuj Ojtam ojtam :) A rzeczywiście mogliśmy jeszcze coś filmikowo nakręcić, ale w ferworze rzekomego spadku poziomu baterii Czerwonej Strzały jakoś o tym nie pomyślałem.
| 21:30 niedziela, 19 marca 2023 | linkuj Huann - jesteś mistrz. Zrobiłeś fajny dzień Bitelsowej i mi.
Eliza - dziękujemy. Któregoś weekendu na spokojnie nakręcimy jakiś filmik.
eliza
| 21:03 niedziela, 19 marca 2023 | linkuj przeczytać i pooglądać też było fajnie. Życzę Wam jak najwięcej takich udanych i uśmiechniętych dni:)))
| 20:24 niedziela, 19 marca 2023 | linkuj Było fajnie! I jeszcze raz dzięki za miłe towarzystwo i akceptację mało lub jeszcze mniej równych dróg i dróżek ;) Dzięki Wam miałem okazję przejechać po "moim" lesie trasy, którymi zazwyczaj spaceruję, a rowerowo omijam z lenistwa natury żwirowo-korzeniowej ;)

Jakbyś chciał wpisać teren w statsy, to mozolnie policzyłem na google mapach: wyszło 4,83 km-a :)

Pozdrower i oby do następnego!