Miał być Uniejów, było tylko miasto.

Środa, 1 maja 2013 · dodano: 01.05.2013 | Komentarze 0

Miałem dziś jechać do Uniejowa, ale kiedy rano spojrzałem przez okno, pomyślałem że to zły pomysł. Pogoda niepewna i nie chciało mi się jechać w deszczu, który mógł zacząć padać w każdej chwili. Wiem, wiem mięczak jestem. Wymyśliłem, że ruszę przynajmniej na miasto.
Jadąc Aleją Włókniarzy skręciłem do małego parku z malowniczym stawem. Podoba mi się to miejsce. Ciche i spokojne mimo, że położone jest przy jednej z głównych ulic Łodzi.

Widać już pierwsze oznaki wiosny. Kaczki jeszcze wyglądają na niemrawe, ale to tylko kwestia czasu, jak zaczną zbierać materiał do budowy gniazd.

Pojechałem dalej. Trasa w ogóle mało interesująca. Jazda ścieżkami rowerowymi, potem do Manufaktury. Kolejne miejsce, które mi odpowiada. Dziś niewielu ludzi mimo wolnego dnia, ale co się dziwić - pogoda nie zachęca do spacerów.
Ale fontanny już sikają :)

Ogólnie jakoś ciężko się jechało. Wiał dość silny wiatr, nogi też jakieś nieruchawe, ale nie ma się co przejmować. Będzie lepiej.
Czekam aż pogoda się ustabilizuje. Czekam na słońce, na 30 stopni w cieniu, bo to mi najbardziej odpowiada. Tęsknię już za noclegami pod namiotem, żarciem zupek z torebki i jazdą gdzieś daleko...