EPLL. Lotnisko im. Wł. Reymonta w Łodzi.

Sobota, 8 czerwca 2013 · dodano: 08.06.2013 | Komentarze 2

Cały dzień przesiedziałem w domu, ale późnym popołudniem zaczęło mnie "nosić". Pytanie do wujka google i pojechałem na łódzkie lotnisko. Jechało się miło. Słońce wreszcie grzało jak lubię. W ciągu kilkudziesięciu minut dojeżdżałem na miejsce.

Posiedziałem chwilę na tarasie widokowym, gdzie okazało się że nie tylko ja chciałem przyjechać tu rowerem.

Nowy terminal naprawdę robi wrażenie. Szklany nowoczesny budynek wygląda świetnie, chociaż zdjęcie nie oddaje tego dobrze.

Chciałem jeszcze pojechać do skansenu lotniczego, ale babka ze straży granicznej powiedziała mi, że już został zlikwidowany. Szkoda, że google ma nieaktualne informacje.

W drodze powrotnej spojrzałem na mijaną zajezdnię autobusową i pomyślałem, że jestem w Warszawie :)

Na Al. Włókniarzy na światłach stał przede mną jakiś gostek na szosówce. Dziwna to była szosówka. Koła 26", rama też jakaś nie wiadomo jaka, hamulce V-brake. Facio bardzo się starał mnie zgubić. Początkowo nie zwróciłem na to uwagi, ale tak często oglądał się za siebie, że postanowiłem nie dać mu się. Starał się przez 5 km, dusił te 30km/h i mu nie wyszło. W końcu skręcił, a ja pojechałem do domu.