Nieudane polowanie na "Łosia".

Niedziela, 4 sierpnia 2013 · dodano: 04.08.2013 | Komentarze 7

Zainspirowany wycieczką Staahoo, postanowiłem wybrać się w okolice Dłutowa obejrzeć makietę polskiego samolotu "Łoś".
Wyjechałem dość późno, bo po 13. Jednak jechało się super. Moc była ze mną :)
Do Dłutowa dojechałem ze średnia 21.7, co jak na mnie jest całkiem niezłym wynikiem.
W Dłutowie (jaki ten świat mały) spotkałem Staahoo.
Od Dłutowa droga miała być prosta, a w miarę przejechanych kilometrów, coraz bardziej się denerwowałem, nie mogąc znaleźć drogi prowadzącej do miejsca, które było celem wycieczki.
W końcu po dojechaniu do miejscowości Mierzączka Duża (rety, co za paskudna nazwa) postanowiłem zawrócić do domu.
Dziwię się ludziom, którzy zbudowali makietę tego samolotu. Przecież zrobili to po to, aby rozpropagować jego historię i wypromować region. A tu nawet w Dłutowie nie widziałem żadnej informacji na ten temat, żadnego planu dojazdu, drogowskazów. Wstyd i szkoda było kasę wydawać na projekt, który trudno zobaczyć na żywo.
Już nie pierwszy raz zauważyłem, że łódzkie jest chyba najgorzej oznakowanym województwem w Polsce. Chcesz jeździć po łódzkiem? Koniecznie zabierz GPS, mapy często na nic się zdają.
Ze złości nawet zdjęć po drodze nie robiłem. W sumie po drodze nie było nic wartego uwagi.
Mimo wszystko wyjazd uważam za udany.
Przejechane prawie 100km.
Dzień spędzony na rowerze, a nie w domu.
Trasa przejechana z dobrą średnią jak na mnie.

Kategoria Solo

| 17:54 poniedziałek, 12 sierpnia 2013 | linkuj Była i leśniczówka i kapliczka. Nie wiedziałem tylko w którą leśną dróżkę skręcić, bo było ich kilka po drodze. Nic to, zaliczę to kiedyś raz jeszcze.
staahoo
| 22:05 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj Jak się to stało? Niechybnie przegapiłeś leśniczówkę. Leśniczówka po tej samej stronie co staw Torfianka. Przy lesniczówce tuż przy asfalcie drewniana kapliczka.
| 20:07 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj Dziś pogoda była super. Nie można było narzekać :)
| 18:52 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj Jak już pisałem, mapy na nic się zdały. Leśne drogi pozagradzane szlabanami. Cholera wie, w którą skręcić. Gdyby chociaż jeden drogowskaz dali to nie byłoby problemu.
yoshko
| 18:48 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj LINK
| 18:48 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj Trzeba było bardziej przewertować internet: [url=]http://ktpaaron.pabianice.pttk.pl/pabianice-okolice/los-z-dlutowa/[/url] ;)