Solo

Poczta.

Wtorek, 8 grudnia 2015 · dodano: 08.12.2015 | Komentarze 10

Pojechałem na pocztę odebrać paczkę. Zrobiłem sobie prezent na gwiazdkę i kupiłem siodełko do mojego roweru. A wszystko dzięki Księgowemu. Wielkie dzięki Adam. Jestem Ci wdzięczny.
Siodełko wygląda tak.

Stare umarło i czas je wyrzucić.

Kategoria Solo

Do szpitala w Łagiewnikach.

Wtorek, 1 grudnia 2015 · dodano: 01.12.2015 | Komentarze 2

Dziś wiało... i wieje nadal.

Sprawy różne.

Poniedziałek, 31 sierpnia 2015 · dodano: 31.08.2015 | Komentarze 0

Do banku i na zakupy. Latam dziś jak ogar po lasach :)

Na dzaiłkę.

Piątek, 17 lipca 2015 · dodano: 19.07.2015 | Komentarze 0

Po pracy ruszyłem do Ewy na działkę. Po drodze podjechałem jeszcze do Kaufla, bo Ania akurat kończyła pracę. Pogadaliśmy chwilę, buziak na drogę i jazda.
Nie lubię jeździć po mieście, więc myknąłem najszybciej jak się dało w kierunku Pabianic, potem lokalnymi drogami aby ominąć duży piątkowy ruch na krajówce.

Lubię polować na ciekawe nazwy miejscowości i na tej fotce dojeżdżałem do Mierzączki Dużej :)
Był upalny dzień, więc pociłem się jak szczur, ale w jeździe gorąco mi nigdy nie przeszkadza. Lubię taką pogodę.
Wieczorem dotarłem na działkę. Ewa i Gienek ugościli mnie po królewsku. Pyszne lecho na kolację było :)
Pogadaliśmy do późna i poszliśmy spać.

Urzędy w morde urzędy.

Wtorek, 30 czerwca 2015 · dodano: 30.06.2015 | Komentarze 3

Nic dodać nic ująć. Polska to nie państwo prawa. Murzylandia przy polsce ( specjalnie piszę z małej litery) to coś więcej niż Japonia. Szkoda gadać. Mam w dupie ten posrany kraik i jego złodziejskie instytucje.

Kategoria Solo

Do Ani do pracy zawieźć zwolnienie.

Niedziela, 14 czerwca 2015 · dodano: 14.06.2015 | Komentarze 0

Trzeba było oddać Ani zwolnienie w pracy. Cały dzień gorąco, ale nie tak jak wczoraj. Jednak nie chciało mi się nigdzie ruszać. Był męczący tydzień, więc odpoczynek potrzebny. Wieczorem trzeba było w końcu się ruszyć. Ścieżka na Al. Włókniarzy szeroka, wyasfaltowana to zawsze jedzie się po niej dobrze. Zwolnienie oddałem, 4 litry coli kupiłem, mleko i żarcie dla kotów i do domu. Po drodze dogoniłem dziewczynę na szosówce, no i nie mogłem odpuścić. Penie jakby chciała to by mnie bzykła i tyle bym ja widział, ale fajnie się ścigało. 30 km/h nie schodziło z licznika i dzięki temu wykręciłem najlepszą swoja średnią od baaaardzo dawna :)

Do Ani do szpitala.

Niedziela, 7 czerwca 2015 · dodano: 07.06.2015 | Komentarze 2

Dziś od rana miałem strasznego lenia, ale ugotowałem obiad, bo w szpitalu jakąś hujnię dali do jedzenia i zawiozłem do Ani. Wiało dość mocno, pewnie w nocy będzie lało. Anuszka czuje się trochę lepiej. Jutro poniedziałek to wreszcie zaczną ją badać i będzie coś wiadomo co jej jest. A na razie niech odpoczywa..

Do szpitala.

Sobota, 6 czerwca 2015 · dodano: 06.06.2015 | Komentarze 1

Dziś rano pojechałem do szpitala do mojej Anuszki. Trafiła tam w nocy, bo od 2 dni nie przechodzi jej ból głowy. Trzeba było dostarczyć jej rzeczy, bo pojechała tam jak stała z izby przyjęć. Jechałem obładowany jak na wyprawę. Pogoda dziś super, więc te 11 km. przejechałem w dobrym czasie. Bidulka leżała zmarnowana strasznie, ból nadal taki sam jak wczoraj. A że dziś sobota to żadnych badań nie robią i człowiek tylko leży i cierpi. Na śniadanie miała 2 kromki chleba z mikroskopijną ilością masła i jedna parówka. Cholera jasna w pierdlu lepiej karmią. Oj durna na nasza "służba" zdrowia. Nie jest to wina lekarzy, a całego tego posranego systemu lecznictwa w tym pożal się Boże państwie, który ustalają partacze w ministerstwie. I weź tu bądź człowieku patriotą. Kurdę jak tylko kiedyś będzie okazja wyjechać z tego kraju to 5 minut nie będę się zastanawiał. Po prostu wstyd być Polakiem.

Pogadaliśmy trochę i Anuś zasnęła. W drodze powrotnej, 3 km. od domu w czasie pompowania dętki szlag trafił zaworek w wentylu presta no i trzeba było iść z buta do domu.
Kufa PECH na całego.

Kategoria Solo

Do znajomej i z powrotem :)

Czwartek, 30 kwietnia 2015 · dodano: 30.04.2015 | Komentarze 0

Codzienność zbiorczo.

Niedziela, 6 października 2013 · dodano: 06.10.2013 | Komentarze 0

Codzienna jazda, więc dodaję zbiorczo, bo nawet do kompa wieczorami nie mam ochoty siadać.