Praca

Wtorek, 10 maja 2016 · dodano: 10.05.2016 | Komentarze 0

W pracy młyn, jutro do dentysty bo mi gęba spuchła. Dobrze, że dni są dłuższe można wydajniej popracować :)
A w parku taki bez zakwitł.

Poniedziałek, 9 maja 2016 · dodano: 09.05.2016 | Komentarze 0

Dziś jak w każdy poniedziałek roboty duuużo. Od jutra pracuję dłużej, bo nie wyrobię się do następnej imprezy.
Wieczorem uzupełnię wczoraszy wpis.

Praca i sprawy różne.

Piątek, 6 maja 2016 · dodano: 06.05.2016 | Komentarze 0

Dziś dzień pełen wrażeń. Ania pojechała ze mną do pracy. Lubię tak, bo wspólna praca idzie nam naprawdę super. Skosiłem wreszcie trawę w parku, Ania poprzycinała drzewa i krzewy.

Potem musieliśmy posprzątać po imprezie brydżowej i przygotować salę restauracyjną na komunię w niedzielę. W międzyczasie wyskoczyłem też do Kauflandu po dokument dla Ani. Po pracy pojechaliśmy załatwić formalności z zakupem sprzętu AGD. OOOOOOOO ja pierniczę, 1,5 godziny stania w kolejce jak za PRL'u.

Masakra, ale wszystko się udało.
Powrót do domu powolny i niespieszny, bo sił już brakowało po 14 godzinach na nogach.
I na koniec niespodzianka. Przyszły piękne, czerwone sakwy Crosso dla Anuszki, które kupiliśmy na naszą 10 rocznicę :)

Teraz rower Ani będzie jeździł 3 razy szybciej :)
Wyjazd do Wolborza odkładam na niedzielę. Muszę jutro odpocząć, bo biodro daje mi dziś ostro popalić.

Czwartek, 5 maja 2016 · dodano: 05.05.2016 | Komentarze 1

Nerwowy dzień. Każdemu pomóż, każdemu coś zrób, a moja robota stoi w miejscu. Chwilami szlag mnie trafiał. Czas być bardziej asertywnym.
Jutro kończy się impreza brydżowa. Szyfiarze straszni. Cholera chyba nie wiedzą jak korzystać z podajników na ręczniki papierowe. Powyciągają garściami i leży cały ten syf na podłodze. Studenciki kufa ich mać. Mamusie nie nauczyli jak się zachować w toalecie. Do tego jarają bakę w toalecie. To już totalne przegięcie.
Wracając z pracy do domu znów zauważyłem tłumy ludzi na słynnych rowerach miejskich. Sam pomysł Roweru Miejskiego jest ok, ale żeby z niego korzystać trzeba mieć na czym czapkie nosić, jak mawiał Pawlak. Wsiada taki - owaki na rower, obok niego jedzie jego  laska, klepiąc w czasie jazdy sms'a. Potem nagle, bez ostrzeżenia zatrzymują się na środku Piotrkowskiej. Masakra.
W sobotę Anuszka wygania mnie do Wolborza. Zapowiada się wreszcie pierwsza seta w tym roku :)

Praca na wesoło.

Środa, 4 maja 2016 · dodano: 04.05.2016 | Komentarze 0

Dziś praca na wesoło. Moja Anuszka pojechała ze mną do pracy pomóc w parku. Najpierw jednak sprawdziłem porządek w budynku, bo dziś po południu rozpoczęły się Akademickie Mistrzostwa Polski w brydżu.

A tak wygląda sala konferencyjna, gdzie odbywają się rozgrywki.

Jakość zdjęć tragiczna, ale foty robione rano przy słabym świetle.
Potem poszliśmy z Anuszką do parku, gdzie wypieliliśmy klony które zasiały się jak co roku. Ania wygrabiła gałęzie z trawników, a ja kosiłem trawę. Było super, wspólna praca zawsze dobrze nam idzie.
Po pracy pojechaliśmy do Manu, aby zakupić nowy sprzęt AGD do domu. Kiedy wyszliśmy na zewnątrz lunął deszcz i w pewnym momencie tak zagrzmiało, że aż podskoczyłem. Nie było sensu długo czekać, aż deszcz przestanie padać, więc ruszyliśmy do domu.
Zmoknięci, ale zadowoleni usiedliśmy przy ciepłej kawie i tak zakończyliśmy pracowity dzień.
Anuszku jesteś wielka. Dziękuję :)

Praca i zakupy.

Poniedziałek, 2 maja 2016 · dodano: 02.05.2016 | Komentarze 0

Dziś pojechałem do pracy zrobić porządek z trawnikami na dziedzińcu pałacu. Poszło sprawnie. Potem zakupy w Kauflandzie. Kiedy wracałrm już do domu to gimbaza na towerach wkurzyła nie tylko mnie. Gówniarze nie mają pojęcia o poruszaniu się po ścieżkach rowerowych. Zero myślenia i przewidywania sytuacji.
Jutro dzień wolny. Zarządzam święto państwowe :)

Piątek, 29 kwietnia 2016 · dodano: 29.04.2016 | Komentarze 0

Po wczorajszej imprezie ogarnianie syfu. Niby nauczyciele, a naświnili jak byle menele. 200 krzeseł zebrane i zwiezione do magazynu. Mopowanie całej sali konferencyjnej i czyszczenie kibli.

Oj niech tylko wróci ze zwolnienia leser przepuklinowy, to podzieli się wypłatą. Całymi dniami nic w pracy nie robił i przez to musiałem i swoja robotę zrobić i jego.
Jutro mimo wolnego dnia jadę skosić trawę, żeby pracę podgonić.

Dziś wymieniam napęd w rowerze Anuszki i jutro Ania zaczyna sezon :)

Praca, Kaufland.

Czwartek, 28 kwietnia 2016 · dodano: 28.04.2016 | Komentarze 2

Dziś tempo w pracy iście Stachanowskie. Od rana przenoszenie mebli, cięcie konaru, który jakiś czas temu odłamał się ze starego kasztana. Potem uporządkowanie miejsca po cięciu i jest git w parku.
Dziś pierwszy raz od ładnych paru lat hydraulik uruchomił fontannę parkową. Może do filmu potrzebują, który kręcą w pałacu już któryś dzień.

Po pracy do Kaufla na zakupy, a potem wyścigi. Na światłach przegonił mnie jakiś gość i cisnął całkiem konkretnie, więc ja za nim jak lis za kurą. Potem dogoniliśmy jakąś dzewoję - szoszonkę. I w takim pociągu zapitalaliśmy ponad 30 km/h. Fajna jazda, podoba mi się.

Środa, 27 kwietnia 2016 · dodano: 27.04.2016 | Komentarze 6

Diabelnie nudny dzień. Przygotowania do jutrzejszej imprezy, więc nic ciekawego. Dziś kurier przyniósł kasetę i łańcuch do roweru Ani. Jutro pewnie będzie reszta części. No i zainstalowałem stravę. Zobaczy się jak to to działa.

Praca. Wiosna Panie sierżancie.

Wtorek, 26 kwietnia 2016 · dodano: 26.04.2016 | Komentarze 7

Dziś udało mi się naprawić dmuchawę do liści. Super, bo wydmuchałem alejki w parku. Teraz wygląda dużo lepiej. Wiosna w parku zaczyna szaleć.

Magnolia.

Jabłonka.
Przed pałacem też kolorowo.

Wczoraj zainstalowałem aplikację s Health, ale jak wracałem do domu to tylko czas mi policzyło. Zero dystansu i prędkości.
Wywaliłem to i zainstalowałem coś innego. Zobaczymy jak będzie działać.