Środa, 24 czerwca 2015 · dodano: 24.06.2015 | Komentarze 0

Dziś do pracy jechało się jakoś tak bez pary w nogach. W robocie nic ciekawego. Czekam kiedy bedę mógł iść na parę dni wolnego. Powrót do domu zadziwiająco szybki. Pewnie dlatego, że Anuszka czekała z pysznym obiadem :)

Z Anuszką do Kafla.

Wtorek, 23 czerwca 2015 · dodano: 23.06.2015 | Komentarze 0

Po pracy i obiedzie pojechałem z Anuszką do Kafla na zakupy. Ostatnio randki rowerowe mamy tylko, kiedy jedziemy coś załatwić. Średnia, że omg :) ale nic to. Nadrobi się :)

Kategoria Z moją Anią

Wtorek, 23 czerwca 2015 · dodano: 23.06.2015 | Komentarze 0

Dziś nudny dzień w pracy. Trochę zaspałem, ale nic się nie stało. W drodze powrotnej na Piotrkowskiej zauważyłem, że kręcą film o Eugeniuszu Bodo. U nas w instytucie filmowcy mają dekoratornię.

Poniedziałek, 22 czerwca 2015 · dodano: 22.06.2015 | Komentarze 0

Dziś pracowity poniedziałek. Jak zwykle po weekendowych imprezach sprzątanie na maxa. Narobiłem się jak wół. Po powrocie do domu, obiad i padłem jak szczygiełek.
Cholera mam już dość tych codziennych 13 km. Nudne to już strasznie. Marzy mi się naprawdę długi wyjazd, żeby odpocząć od pracy, codziennej monotonii. Może wtedy to ciągłe zmęczenie minie.

Piątek, 19 czerwca 2015 · dodano: 19.06.2015 | Komentarze 0

Dziś w pracy luzik. Po południu przyjechała do mnie Anuszka i do domu wróciliśmy razem tempem wybitnie randkowym. Anuszka poprowadziła trasę inaczej niż zwykle wracam do domu. Było dużo śmiechu i radości ze wspólnej jazdy.
Na Piotrkowskiej strażacy organizowali jakieś pokazy. Początkowo myślałem, że to skoki na banji, ale były to tylko zwykłe zjazdy na linie. Na skałkach jest zdecydowanie ciekawiej.

Czwartek, 18 czerwca 2015 · dodano: 18.06.2015 | Komentarze 0

Dziś w sumie nic ciekawego. Kurdę mam straszną ochote na 300 z ludźmi z forum rowerowego ale czy będzie na to czas? Zobaczymy. Lecę zmienić opony na cieńsze :)

Do pracy.

Środa, 17 czerwca 2015 · dodano: 17.06.2015 | Komentarze 0

Dziś od rana fajny dzień. Anuszka zrobiła mi kawę i śniadanie o 5 rano :)
Włączyła tv a tam (omg) dosco polo. Teksty tych piosenek mogą wpędzić w depresję, więc jadąc do pracy słuchałem epic na swojej mp3.
W pracy nic ciekawego.
Powrót do domu szybki, bo znów ścigałem się z jakimś gościem.

Praca i urzędy.

Wtorek, 16 czerwca 2015 · dodano: 16.06.2015 | Komentarze 0

Dziś w pracy nadzwyczaj spokojny dzień. Urwałem się dziś wcześniej pozałatwiać sprawy w ZUSie i w banku. Poszło bardzo sprawnie. W szoku jestem, że np w zus spedziłem tylko 15 min. Jak nie w Polsce :) A teraz obiadek, potem Anuszka ;) Odstresować się trzeba :)

Poniedziałek, 15 czerwca 2015 · dodano: 15.06.2015 | Komentarze 0

Rano przed pracą na rynek po kwiaty dla Jolek z ochrony. W robocie spokój. Powrót do domu obiadek i luuuzzz :)

Do Ani do pracy zawieźć zwolnienie.

Niedziela, 14 czerwca 2015 · dodano: 14.06.2015 | Komentarze 0

Trzeba było oddać Ani zwolnienie w pracy. Cały dzień gorąco, ale nie tak jak wczoraj. Jednak nie chciało mi się nigdzie ruszać. Był męczący tydzień, więc odpoczynek potrzebny. Wieczorem trzeba było w końcu się ruszyć. Ścieżka na Al. Włókniarzy szeroka, wyasfaltowana to zawsze jedzie się po niej dobrze. Zwolnienie oddałem, 4 litry coli kupiłem, mleko i żarcie dla kotów i do domu. Po drodze dogoniłem dziewczynę na szosówce, no i nie mogłem odpuścić. Penie jakby chciała to by mnie bzykła i tyle bym ja widział, ale fajnie się ścigało. 30 km/h nie schodziło z licznika i dzięki temu wykręciłem najlepszą swoja średnią od baaaardzo dawna :)