Piątek, 12 czerwca 2015 · dodano: 12.06.2015 | Komentarze 0

Dziś od rana czułem sie strasznie. Zmęczony, z bólem głowy. Robota nie szła mi zupełnie. Dobrze, że już piątek. Może jak odeśpię to lepiej będę się czuł. Weekend w domu z Anuszką bo ma jeszcze zwolnienie.

Czwartek, 11 czerwca 2015 · dodano: 11.06.2015 | Komentarze 0

Poranek jeszcze chłodny, ale z godziny na godzinę cieplej. Kocham taką pogodę. Anuszka po szpitalu jest na zwolnieniu i cały czas w pracy gadaliśmy przez fona. Ja pracowałem, Ania robiła pyszny obiad i tak czas wspólnie nam zleciał. Powrót do domu szybki. Na Piotrkowskiej tłumy. Ludzie łażą jak święte krowy, nawet nie rozejrzy się taka owaka przechodząc przez ulicę. Dwie takie flądry gadając przez telefon prawie wpadły mi pod koła. A najgorsze są młode mamuśki z wózkami, piszące smsy prowadzące wózek przed sobą.
Ehh dość narzekania. Już nie mogę się doczekać kiedy weźmiemy z Anią parę dni wolnego i wyjedziemy gdzieś na rower. Ostatnio jestem zmęczony, nie wiem może to przez pracę, bo jest czasem ostry wycisk. jednak myślę, że z czasem to minie.

Środa, 10 czerwca 2015 · dodano: 10.06.2015 | Komentarze 0

Kolejny dzień pracowy. Od rana na budynku egzaminy z angielskiego, więc poszedłem do parku kosić trawę. Poszło ładnie, chociaż pierwszy raz w życiu kosiłem podkaszarką. Kurdę nie wiedziałem nawet jak ją włączyć, ale od czego jest internet? Ściągnąłem instrukcję obsługi przestudiowałem i jestem WIELKI :)
Anuszka wyszła dziś ze szpitala, więc rodzina wreszcie w komplecie i pięknie jest.

Wtorek, 9 czerwca 2015 · dodano: 09.06.2015 | Komentarze 0

Dziś zimno z rana, potem trochę lepsza pogoda, ale tylko pod względem temperatury, bo ciągle wiszą chmury :)
W pracy nerwówka. Jedna impra rano na sali konferencyjnej, potem nie ja, a inny pracownik musiał zebrać 250 krzeseł i przygotować 110 ławek na jutrzejszy egzamin z angielskiego. Jednak się zbuntował, bo miał też inne pilne prace do wykonania. Pomogłem trochę, ale za darmo po godzinach nie będę tyrał, więc pojechałem do domu.
Z Anuszką już lepiej. Nadal w szpitalu, ale jest już żywsza. Co dzień o 5 rano robi mi pobudkę, abym nie spóźnił się do pracy :)

Poniedziałek, 8 czerwca 2015 · dodano: 08.06.2015 | Komentarze 0

Dziś w pracy jakoś dziwnie. Miałem robić co innego, a robiłem na budynku, bo trzeba było przygotować salę konferencyjną na jutro. Ania miała wreszcie dziś badania w szpitalu. Mam nadzieję że wszystko będzie ok. Po powrocie do domu, przygotowałem wszystko co było jej potrzebne i córka zawiozła to Ani do szpitala. Sam już dziś nie jechałem. Pogoda niepewna a i zmęczenie po pracy trochę dokucza.
Kurka wodna Anuś wracaj, bo nudy w chacie.

Do Ani do szpitala.

Niedziela, 7 czerwca 2015 · dodano: 07.06.2015 | Komentarze 2

Dziś od rana miałem strasznego lenia, ale ugotowałem obiad, bo w szpitalu jakąś hujnię dali do jedzenia i zawiozłem do Ani. Wiało dość mocno, pewnie w nocy będzie lało. Anuszka czuje się trochę lepiej. Jutro poniedziałek to wreszcie zaczną ją badać i będzie coś wiadomo co jej jest. A na razie niech odpoczywa..

Kategoria Solo

Do szpitala.

Sobota, 6 czerwca 2015 · dodano: 06.06.2015 | Komentarze 1

Dziś rano pojechałem do szpitala do mojej Anuszki. Trafiła tam w nocy, bo od 2 dni nie przechodzi jej ból głowy. Trzeba było dostarczyć jej rzeczy, bo pojechała tam jak stała z izby przyjęć. Jechałem obładowany jak na wyprawę. Pogoda dziś super, więc te 11 km. przejechałem w dobrym czasie. Bidulka leżała zmarnowana strasznie, ból nadal taki sam jak wczoraj. A że dziś sobota to żadnych badań nie robią i człowiek tylko leży i cierpi. Na śniadanie miała 2 kromki chleba z mikroskopijną ilością masła i jedna parówka. Cholera jasna w pierdlu lepiej karmią. Oj durna na nasza "służba" zdrowia. Nie jest to wina lekarzy, a całego tego posranego systemu lecznictwa w tym pożal się Boże państwie, który ustalają partacze w ministerstwie. I weź tu bądź człowieku patriotą. Kurdę jak tylko kiedyś będzie okazja wyjechać z tego kraju to 5 minut nie będę się zastanawiał. Po prostu wstyd być Polakiem.

Pogadaliśmy trochę i Anuś zasnęła. W drodze powrotnej, 3 km. od domu w czasie pompowania dętki szlag trafił zaworek w wentylu presta no i trzeba było iść z buta do domu.
Kufa PECH na całego.

Kategoria Solo

Piątek, 5 czerwca 2015 · dodano: 05.06.2015 | Komentarze 0

Dziś ładny, ciepły dzień. W pracy koszenie trawy. Zleciało nie wiadomo kiedy. Po powrocie do domu trza było zająć się Anuszką bo umierała z bólu głowy, aż wreszcie zasnęła. Może wieczorem lepiej się poczuje.

Praca i zakupy z Anuszką.

Środa, 3 czerwca 2015 · dodano: 03.06.2015 | Komentarze 0

Huraaa, wreszcie super pogoda. Praca na dworze była super. Po pracy do Anuszki na zakupy. Potem w drodze powrotnej do domu, zatrzymaliśmy sie w parku. W domu jak zwykle przygotowanie obiadu i małe ogarnięcie chałupy. No i jutro CZWARTECZEK BOŻOCIELNIK :)

Wtorek, 2 czerwca 2015 · dodano: 02.06.2015 | Komentarze 0

Dziś w pracy nudy i gdyby nie mp3 z muzą epicką to chyba bym zasnął.
Powrót do domu super. Wreszcie taka temperatura jaką lubię.