Sierpień, 2016

Poniedziałek, 22 sierpnia 2016 · dodano: 23.08.2016 | Komentarze 3

No i zaczął się sezon na imprezy. Na początek Uniwersyteckie Mistrzostwa Świata w Brydżu. Takie imprezy to ja lubię. Syfu nie ma, pełna kultura. Cisza i spokój.

Po pracy z Anią to prywaciarza-lekarza, bo te konowały w szpitalach i przychodniach nie nadają się nawet do leczenia krów.
Wszystko jest na dobrej drodze. Anuszka nogi nie straci.
1008 km w BBtour zakończony. @ dni z Anią spędziliśmy przed kompem, obserwując zmagania maratończyków z dystansem i pogodą.
Najbardziej kibicowaliśmy Kotowistarszejpani. Oczywiście wszyscy maratończycy zasługują na gratulacje i uznanie, bo dystans i limit czasowy jest straszny.

Sobota, 20 sierpnia 2016 · dodano: 20.08.2016 | Komentarze 2

Dziś niestety praca. Dobrze, że już po. Obiad zjedzony, teraz kibicowanie online jadącym w bbtour. Bijmy czołem allahy, aby pogoda była dobra.

Piątek, 19 sierpnia 2016 · dodano: 19.08.2016 | Komentarze 0

Straszny dzień. Totalny bałagan organizacyjny. Jutro do pracy, więc do Żyrardowa niestety nie pojadę.
Po pracy szybki powrót do domu i z Anią do lekarza.
Wieczór wreszcie spokojny.
Jazda z rana bardzo rześka. Powrót wietrzny.
Łódź zakorkowana jak stara wanna, ale mnie to nie dotyczy. DDR na Włókniarzy bardzo się  przydała.

Czwartek, 18 sierpnia 2016 · dodano: 18.08.2016 | Komentarze 2

Nie lubię jak w robocie nagle muszę zmienić zaplanowane prace. A dziś właśnie coś takiego miało miejsce. Do tego muszę przyjść do pracy w sobotę i niedzielę, więc niestety do Żyrardowa na PK BBtour nie pojadę.
Myślałem, że w domu zrobię co jest do zrobienia, a tu dupa.
Zwypany weekend będzie.

Środa, 17 sierpnia 2016 · dodano: 17.08.2016 | Komentarze 8

Dziś było ciężko. Ból kręgosłupa w odcinku lędźwiowym po prawej stronie dawał ostro popalić. Dobrze, że na rowerze nic nie boli.
Muszę w końcu iść na rehabilitację. Skierowanie leży w szufladzie już kilka tygodni i nigdy nie mam czasu.
Po drodze do domu wstąpiłem do rowerowego po nowe pedały.
Kupiłem coś takiego

Zobaczymy jak będą się sprawować.

Praca po wolnym.

Wtorek, 16 sierpnia 2016 · dodano: 16.08.2016 | Komentarze 5

Pierwszy dzień pracy po tygodniu wolnego. Nawet nie było jakiegoś syfu. Po pracy mała fucha. Fajnie bo parę groszy wpadło.
Muszę wymienić pedały. Może jutro wskoczę do rowerowego.
W sobotę rusza BBTour. Postaram się wyskoczyć do Żyrardowa na punkt kontrolny pokibicować chłopakom. Będzie kolejna okazja do spotkania.
Muszę wygospodarować jakiś wolny dzień, żeby pojechać gdzieś dalej.

Kórnicki Maraton Turystyczny 300km.

Sobota, 6 sierpnia 2016 · dodano: 08.08.2016 | Komentarze 13

W końcu w tym roku udało się dojechać na Kórnicki Maraton Turystyczny.
Na miejsce przyjechałem o 13.30.

Nikogo z uczestników jeszcze nie było. Rozstawiłem namiot i wtedy zaczął padać deszcz. Padało z przerwami do wieczora. Potem jako drugi przyjechał Karbon, sympatyczny wesoły gość, z którym fajnie się gadało.
Z czasem przyjeżdżało coraz więcej ludzi.
Wieczorem ognisko i grill. Żarcia było full. Jednak przed północą poszedłem spać.
Rano ruch na kempingu zaczął się wcześnie bo już przed 6 rano.

O 7.45 zaplanowany był wyjazd na rynek w Kórniku, skąd zaplanowany był start maratonu.

Start odbył się sprawnie. Startowały na przemian grupy 500 i 300 km.

Startowałem w ostatniej grupie jadącej na 300km.
Jechało się świetnie, chociaż według mnie tempo na początku było niepotrzebnie tak szybkie.
Po ok. 50 km. pierwszy postój na jedzenie i piciu.

Kilka minut na uzupełnienie płynów, jakieś batony, banany i w drogę. I tutaj grupa się podzieliła.
Ja jechałem z Dorotą, Kaziem, Stormem i Arturem.
Przez całą trasę nie robiłem zdjęć, bo bateria w telefonie ledwo zipie. Nawet stravy nie włączyłem, bo wtedy bateria padłaby szybko.
Na jednej ze stacji paliw Storm z Arturem zostali chwilę dłużej, tak że w drogę ruszyłem już tylko z Dorotą i Kaziem. Przejechaliśmy razem ładny kawałem drogi. W końcu w miejscowości Króliczki odłączyłem się od nich, aby trochę dłużej odpocząć.
Gdzieś za miejscowością Chocz dogonili mnie Storm z Arturem. Do Pleszewa jechaliśmy razem. Potem za Kowalewem na ok 175km znów zostałem sam. Coraz trudniej było znaleźć niebolące miejsce na siodełku. Dopiero w bazie okazało się, że w pachwinie zrobił mi się potężny wrzód z trzema białymi czubami, przez co jazda była męczarnią. Do tego doszedł ból mięśni międzyżebrowych. Co powodowało, że jechałem oddychając na pół gwizdka. Każda próba nabrania powietrza powodowała zatykający ból. Jednak nie poddawałem się.
Na punkt żywieniowy w Koźminie Wielkopolskim na 198km dojechałem o 20.10.
Spotkałem tam Storma i Artura. Posiedzieliśmy tam dłużej aby zregenerować siły i ruszyliśmy dalej.
Za Kożminem znów zostałem sam, bo ból w klatce piersiowej nie pozwalał dotrzymać tempa chłopakom.
Nastała noc, nie miałem nawigacji, więc posiłkowałem się wgranym śladem trasy w telefonie, który włączałem tylko, kiedy nie byłem pewien jak jechać. Moja Anuszka też bardzo mi pomogła podpowiadając dalszą drogę. Jazda przed całą noc ma to do siebie, że czasem widzi się rzeczy, które nie istnieją ( przystanki autobusowe, migające światełka rowerowe i inne).
Gdzieś za miejscowością Rusko spotkałem Radka z żoną i Przemkiem, który doholowali mnie prawie do końca trasy maratonu.
Przed maratonem dużo słyszałem o podjazdach przed Dolskiem i faktycznie były spore, ale nawet mimo bólu dałem radę.
W Zaniemyślu odłączyłem się od grupy Radka i stamtąd musiałem skrócić trasę maratonu jadąc ul poznańską bezpośrednio do Kórnika. Ból w klacie był coraz bardziej zatykający.
W bazie stawiłem się o 7. 30 (chyba) bo nie pamiętam dokładnie.
Można było zejść z roweru i usiąść na czymś normalnym :)
W bazie było juz dużo ludzi, którzy ukończyli maraton, niektórzy byli już nawet wyspani.

Zjadłem spaghetti i poszedłem spać. Obudziłem się w południe, spakowałem się, pożegnałem z ludźmi i pojechałem na pociąg na stację.
Do Łodzi przyjechałem po 19 i kiedy chciałem usiąść na siodełku, jeszcze szybciej z niego wstałem i całą drogę z dworca do domu przejechałem na stojąco :)

Podsumowanie:
Na maraton pojechałem właściwie nieprzygotowany. Nie było czasu, aby potrenować. Najdłuższy dystans jaki zrobiłem w tym roku to ok 140 km.
Kórnickie Bractwo Rowerowe zorganizowało świetną imprezę. Serdeczne dzięki.
Miło było przejechać trasę maratonu z nowo poznanymi ludźmi, spotkać tych których już wcześniej poznałem.
Do statystyk stawiłem całkowity czas jazdy uwzględniając postoje, ale to nie jest istotnie. Najważniejsze, że byłem w Kórniku.

Kategoria długie trasy

Pozbierane kilometry.

Czwartek, 4 sierpnia 2016 · dodano: 04.08.2016 | Komentarze 5

Zbieranina dzisiejszych kilometrów z dojazdu do pracy i załatwienia spraw wyjazdowych.
Wszystko na ostatnią chwilę, ale dzięki pomocy mojej Anuszki wszystko się udało.
Bilet kupiony, sakwy spakowane. Gotowy do wyjazdu.
Zobaczymy jak będzie.

Środa, 3 sierpnia 2016 · dodano: 03.08.2016 | Komentarze 0

Pogoda fajna, więc pracowało się  przyjemnie. Jutro do pracy kończyć porządki i w piątek już wolne.
Bardzo się przyda, bo chwilami fizycznie nie wyrabiam.

Wtorek, 2 sierpnia 2016 · dodano: 02.08.2016 | Komentarze 8

Powoli kończę porządki na pałacowym dziedzińcu. Jutro ogarnę drugi parking i w piątek można jechać na maraton do Kórnika. Potem tydzień wolnego.
Po upadku na torowisku tramwajowym jakiś tydzień temu, dopiero wczoraj noga zaczęła boleć. Najgorzej jest przy schodzieniu po schodach. Dziś już ból jest ciut mniejszy.
Właśnie dlatego wczoraj odpuściłem sobie rower.
Mimo tego na maraton jadę. Nie ważne ile mi zajmie przejechanie 300km i z jaką średnią. Muszę się ruszyć bo grzeszę lenistwem.
Anuszka dziś czuje się lepiej. Noga mniej boli i nawet powoli odzyskuje humor.