Praca po wolnym.

Wtorek, 16 sierpnia 2016 · dodano: 16.08.2016 | Komentarze 5

Pierwszy dzień pracy po tygodniu wolnego. Nawet nie było jakiegoś syfu. Po pracy mała fucha. Fajnie bo parę groszy wpadło.
Muszę wymienić pedały. Może jutro wskoczę do rowerowego.
W sobotę rusza BBTour. Postaram się wyskoczyć do Żyrardowa na punkt kontrolny pokibicować chłopakom. Będzie kolejna okazja do spotkania.
Muszę wygospodarować jakiś wolny dzień, żeby pojechać gdzieś dalej.

| 20:42 wtorek, 16 sierpnia 2016 | linkuj To samo zrobiłem z poprzednimi. Pedał pedałowi nierówny :) i wcale nie jest mi blisko do już nie wiem czego :)
| 20:34 wtorek, 16 sierpnia 2016 | linkuj Z pedałami walka będzie krótka. Stare dostaną kopa, nowe jak będą dobrze się sprawować będą przeze mnie dopieszczane. I wcale nie jest mi blisko do LGBT :)
| 20:28 wtorek, 16 sierpnia 2016 | linkuj Witaj na froncie walki z pedałami :) ja ostatnio walczyłem z trzema parami.

I wcale nie jest mi blisko do ONR :)
| 16:01 wtorek, 16 sierpnia 2016 | linkuj Siodełko zawsze naszym przyjacielem jest, tylko ostatnio miałem na nie małego foszka :)
| 15:57 wtorek, 16 sierpnia 2016 | linkuj O, widzę, że siodełko już naszym przyjacielem jest! ;D I słusznie - tak trzymać!