• VAVG 77:30min/km
  • Aktywność Chodzenie

Emeryci na spacerze :)

Niedziela, 5 marca 2017 · dodano: 05.03.2017 | Komentarze 8

Piękna pogoda, więc mimo chorób i kontuzji jakie trapią mnie i Anuszkę, wyszliśmy przynajmniej na spacer.
Tempo masakryczne. Anię noga bolała, że musieliśmy przystawać co kilkadziesiąt metrów, moje połamane żebra chrupały przy każdym kroku. Szliśmy jak stare dziadki do kościoła :)
Będziemy trenować, żeby na starość wyścigów z balkonikami nie urządzać. To dopiero byłby ubaw.
Jak zwykle Anuszka na takich spacerach poprowadziła mnie do czarodziejskiego sklepu, który bardzo lubi. Sklep z różnymi pierdołami. Od wyciskarek do soku, po patelnie, formy do ciast itp.

Wracając przechodziliśmy obok miejsca typowego dla Łodzi :)

Doszliśmy do wniosku, że póki co jedyną zdrową rzecz, jaką ma Ania to

Grunt to dobry humor. Nie poddajemy się i ze wszystkimi klątwami walczymy zawzięcie.

Kategoria Z moją Anią

meteor2017
| 13:05 wtorek, 7 marca 2017 | linkuj Jeśli z taką prędkością, to nawet na balkonikach można wyścigi urządzać ;-P

Może jest błąd i prędkości średnie poniżej 1 km/h nie są poprawnie zdefiniowane? W końcu serwis rowerowy i nawet huann w czasie Antyrekordu miał wyższą.
| 10:56 wtorek, 7 marca 2017 | linkuj Trollking, dla Ciebie zupa będzie vege. Na żeberkach ze szczawiu :)
Huann, BS kłamie. Z taką predkością zakupów nie robi nawet moja Anuszka ;)
| 19:20 poniedziałek, 6 marca 2017 | linkuj 77 km/h - to się nazywa bodaj "szybkie zakupy" ;D
| 22:04 niedziela, 5 marca 2017 | linkuj No dobra. Tylko zupy na nich nie gotujcie :)
| 21:48 niedziela, 5 marca 2017 | linkuj A co mi tam. Przez Twoje wpisy humor w domu znakomity, więc niech trzaskają żeberka :)
| 19:58 niedziela, 5 marca 2017 | linkuj Już nie czytaj, nie chcę Cię mieć na sumieniu!!! :)
| 19:54 niedziela, 5 marca 2017 | linkuj Trollking, po przeczytaniu Twojego komentarza moje żebra oszalały ze śmiechu :)
Nie mam pojęcia dlaczego BS taką średnią wyliczył. Z taką średnią skończylibyśmy w kostnicy oboje :).
| 19:45 niedziela, 5 marca 2017 | linkuj Hehe :)

Ale średnia Wam wyszła mimo wszystko niezła - 77,3 km/h to jest coś! :)