Stówka z Anią po Parku Wzniesień Łódzkich.

Środa, 5 września 2012 · dodano: 06.09.2012 | Komentarze 7

I znów ruszyłem z Anią na dłuższą wycieczkę. Planowaliśmy przejechać ok. 80km. po Parku Wzniesień Łódzkich. Wyszło trochę więcej :)
Pogoda była ładna, więc jechaliśmy ciesząc się jednym z ostatnich ciepłych dni, odpoczywając od czasu do czasu.

Okolice, przez które jechaliśmy urzekły nas zróżnicowanym ukształtowaniem terenu, który przypominał czasem krajobraz suwalszczyzny z pagórkami i szybkimi zjazdami.

Jednak najbardziej podobała nam się mała miejscowość Moskwa, gdzie przy skrzyżowaniu dróg znajduje się ciekawe miejsce do rekreacji i odpoczynku.

Pod wiatą w głębi zdjęcia jest nawet gniazdko elektryczne i można naładować telefon.

I tu też ciekawa nazwa miejscowości.

A tu ciekawa rzeźba Jana Chrzciciela.

I ładny staw, który Ani bardzo się spodobał.

W Rogowie na przystanku zjedliśmy małe co nie co, czym wzbudzaliśmy ciekawość mieszkańców pobliskiego bloku.

Gdy dojeżdżaliśmy do miejscowości Wągry, zauważyliśmy samolot, którego pilot ćwiczył tzw. kręgi nadlotniskowe.

W Rochnej odpoczęliśmy nad wodą.

Gdy dojeżdżaliśmy do Bogdanki, przy skrzyżowaniu dróg zauważyliśmy taki (nie wiem jak to nazwać) wieniec czy pomnik dożynkowy.

Potem gdy dojechaliśmy do Andrespola, pokręciliśmy trasę i zanim wyjechaliśmy na drogę do Nowosolnej, zrobiliśmy niepotrzebnie kilka kilometrów. W końcu dojechaliśmy do Łodzi.

Było super. Na rowerach spędziliśmy cały Boży dzień. Ania mimo dystansu i wielu podjazdów nie czuła się zmęczona, no i pobiła swój rekord przejechanych kilometrów. Zrobiła swoją pierwszą stówkę.